Veelgestelde vragen
Hieronder staan alle veelgestelde vragen. Staat je vraag niet tussen de FAQ’s? Geen zorgen! Neem gerust contact met ons op via onze klantenservice. Ons team staat klaar om je verder te helpen en al je vragen te beantwoorden. We horen graag van je!


- Zijn jullie de gehele dag geopend?
Nee. Wij zijn 7 dagen per week geopend van maandag t/m zaterdag tussen 16.30-18.00 uur en zondag tussen 18.00-19.00 uur, overige tijden overdag alleen in overleg, op zondag uitsluitend tussen 18.00-19.00 uur. Wel zijn we van maandag t/m zaterdag van 9.00-22.00 uur via app, telefoon en mail bereikbaar, woensdag van 14.00-22.00 uur en zondag van 16.00-22.00 uur.
- Kunnen de poppen in een gewone auto vervoerd worden?
De opblaasfiguren kunnen in een gewone personenauto vervoerd worden. De klassieke poppen ook, maar moeten meestal liggend vervoerd worden, wel even makkelijk dat je de achterbank alvast plat legt voordat je bij ons komt ophalen.
- Kunnen de klassieke poppen in de regen staan?
Ja dat is geen probleem, ze blijven gewoon staan en zakken niet in elkaar.
- Kan ik zelf een opblaasfiguur opzetten?
Dat is zeker mogelijk, maar wel even met 2 personen doen. Alle benodigdheden voor het opzetten zitten in ons Optimaal Installatiepakket, die krijg je standaard meegeleverd bij de pop en je krijgt een goede uitleg van ons. Zelf wel even een goede hamer meenemen ivm de haringen.
- Ik vind het masker op de pop niet mooi, kan er een andere op?
Ja dat kan. Als je de pop doorgeeft van welke pop je het masker mooier vind of een andere idee hebt is dat meestal geen probleem.
- Kan ik de klassieke pop ook eigen kleding aan doen?
Ja dat is mogelijk. Alleen doen wij dat wel zelf ivm de bouw van de pop. U dient de kleding dan minimaal 4 dagen voordien bij ons langs brengen.
- Versturen jullie ook per post?
Nee, wij versturen niet per post. Uw bestelling kan wel bezorgd worden tot uiterlijk 30 km om Hengelo. Dit doen wij met onze eigen bezorgdienst. Je ontvangt van ons een aflevertijdstip met een tijdslot van 15 minuten. Je hoeft dus niet onnodig te wachten.
- Hoe bereken ik de bezorgkosten?
Dit kun je berekenen bij het bestellen van de pop. Zodra je het afleveradres hebt ingevuld krijg je de bezorgkosten te zien. Je kunt dan altijd nog voor zelf afhalen kiezen. Het bedrag is inclusief opzetten en weer ophalen. Voor bezorgingen onder de € 22,50 rekenen we een extra toeslag van € 7,50 ook in Hengelo.
- Berekenen jullie borg?
Nee, je hoeft bij ons geen borg te betalen, maar verwachten natuurlijk wel dat je zuinig met onze spullen omgaat. Mocht bij het terugbrengen artikelen zijn vergeten…..dan rekenen we daar wel direct een bedrag voor. Dit ontvang je bij het inleveren weer retour. Bij terugkomst controleren we direct de poppen op gebreken, u kunt daar op wachten. Bij smerig geworden poppen (nat is geen probleem) of er zit een scheur in, dan worden hier kosten voor gerekend die ter plekke betaald moeten worden.
- Hoe kan ik bij jullie betalen?
Je kan bij ons met een Tikkie of contant afrekenen bij het afhalen of bezorgen van de pop of geboorte item. Pinnen is niet mogelijk. Op het moment van bestellen via de site hoef je dus nog niet af te rekenen. Mocht je bij het plaatsen niet aanwezig kunnen zijn (ivm vakantie of spoedje met een geboortebord) dan kunnen we je ook voordien een Tikkie sturen. Bedrijven kunnen op rekening, alleen het bedrag moet voor levering voldaan zijn.